Nowości
Klema środkowa srebrna
Klema środkowa srebrna

1,20 zł

szt.
Klema skrajna, końcowa 30mm srebrna
Klema skrajna, końcowa 30mm srebrna

1,20 zł

szt.
Huawei SUN 2000-30KTL M3
Huawei SUN 2000-30KTL M3

11 390,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulaminy

Regulamin sklepu internetowego CEO-SHOP

określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Centrum Energii Odnawialnej - fotowoltaika i led dla Twojego domu prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://ceo-shop.pl.
Sprzedawca – Agnieszka Jasionowicz, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CEO-SHOP Agnieszka Jasionowicz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9670732945, nr REGON 386891698, ul. Różana 1/5 86-010 Koronowo.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Różana 1/5 86-010 Koronowo
  2. Adres e-mail: biuro@ceo-shop.pl
  3. Telefon: 534546158 (dostępny w dni robocze w godzinach 8:00-16:00)
  4. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. Strumykowa 6 86-010 Koronowo
  5. Adres do wysłania reklamowanego towaru: ul. Strumykowa 6 86-010 Koronowo

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Blue Media
    4. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
    5. gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Blue Media, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  5. Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Termin realizacji zamówienia wynosi 3 Dni robocze.
  2. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  3. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są - w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    2. do paczkomatów InPost.
  5. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
  6. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
  3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Strumykowa 6 86-010 Koronowo niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie.
  4. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI

  1. Towary
    1. W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
    2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
    3. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać:
      1. wymiany towaru,
      2. naprawy towaru.
    4. Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
      1. obniżeniu ceny,
      2. odstąpieniu od umowy
      w sytuacji, gdy:
      • Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
      • Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
      • brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
      • brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
      • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
    5. W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
    6. Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
    7. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres ul. Strumykowa 6 86-010 Koronowo. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
    8. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
  2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
      1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
      2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
      3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
      4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
  2. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
  3. Korzystając z rękojmi, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany towaru na wolny od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres ul. Strumykowa 6 86-010 Koronowo.
  5. Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca uwagę, że do odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany, związanej z reklamacją, stosuje się postanowienie § 11 ust. 5.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym z tytułu zawartej umowy, jest ograniczona - w granicach dopuszczonych przez prawo - do kwoty złożonego przez Kupującego zamówienia, wskutek którego doszło do zawarcia umowy, oraz do 1 roku od zawarcia tej umowy.



Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

CEO-SHOP Agnieszka Jasionowicz
ul. Różana 1/5 86-010 Koronowo
adres e-mail: biuro@ceo-shop.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

w sklepie Centrum Energii Odnawialnej - fotowoltaika i led dla Twojego domu

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Usługobiorca może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Usługobiorca - każdy podmiot zakładający Konto lub zainteresowany założeniem Konta.
Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy Centrum Energii Odnawialnej - fotowoltaika i led dla Twojego domu prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://ceo-shop.pl
Usługodawca - Agnieszka Jasionowicz, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CEO-SHOP Agnieszka Jasionowicz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9670732945, nr REGON 386891698, ul. Różana 1/5 86-010 Koronowo.

§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Różana 1/5 86-010 Koronowo
  2. Adres e-mail: biuro@ceo-shop.pl
  3. Telefon: 534546158 (dostępny w dni robocze w godzinach 8:00-16:00)

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Usługobiorcy.
  2. Konto daje Usługobiorcy dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Usługobiorcę w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Usługobiorcy.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Usługodawcy na adres e-mail: biuro@ceo-shop.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@ceo-shop.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Konta jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Konto zostanie usunięte przez Usługobiorcę lub Usługodawcę na żądanie Usługobiorcy
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Kontem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  7. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu;
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi;
    3. zmiana funkcjonalności Konta, wymagająca modyfikacji Regulaminu.
  5. Usługobiorca zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Usługobiorca nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Usługodawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Usługodawcy biuro@ceo-shop.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Usługobiorca zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Usługobiorca nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

 

 

 

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w
programie lojalnościowym, adresowanym do klientów Platformy Zakupowej www.ceo-shop.pl Regulamin
definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów
naliczanych w związku z zakupem produktów.
2. Program realizowany jest od dnia 01.09.2021 r. do odwołania, którego termin zostanie podany
przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem za
pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej
3. Organizatora. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.

 

 


4. Dokonanie zakupu za pomocą zebranych punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym
regulaminem i jego akceptację.
5. Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej
„adresem organizatora” jest następujący: biuro@ceo-shop.pl
§ 2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
1. Uczestnik – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej
działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający konto n a Platformie Zakupowej pod adresem www.ceo-shop.pl.
2. Organizator - CEO-SHOP Agnieszka Jasionowicz z siedzibą przy ul. Różana 1/5, 86-010 Koronowo,
NIP: 5341895377, adres elektroniczny: biuro@ceo-shop.pl (dalej: „Organizator”).
3. Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
4. Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez
Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
5. Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i
umożliwiające otrzymanie nagrody na warunkach określonych w Regulaminie.
6. Platforma Zakupowa – Platforma zakupowa B2B do składania zamówień dostępna pod adresem
www.ceo-shop.pl za pośrednictwem której Uczestnicy mogą składać zamówienia na Produkty oraz brać
udział w Programie Lojalnościowym. Dostęp do Platformy Zakupowej chroniony jest przez indywidualne
login i hasło dla każdego Użytkownika. Za pośrednictwem konta w Platformie Zakupowej Uczestnik ma
dostęp do aktualnej listy nagród wraz z ich wartością punktową, stanu konta punktowego oraz zasad
Programu Lojalnościowego.
Platforma Zakupowa pozwala również na złożenie zamówienia na nagrody.

§ 3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym

1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
2. Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień Produktów poprzez
Platformę Zakupową.
3. Uczestnik może przystąpić do Programu Lojalnościowego wyrażając chęć przystąpienia do Programu
Lojalnościowego podczas zakładania konta na Platformie Zakupowej.
4. Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych
zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich
aktualizacji.

§ 4. Warunki programu lojalnościowego, zasady przyznawania punktów

5. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi
zasadami:
1) za każdy pełny 100 zł brutto wydany na zakup Uczestnik otrzymuje 10 Punktów. Przy
ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.
2) do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów. Do naliczania Punktów nie
uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
6. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z prawa do odstąpienia lub zwrotu zakupionych
Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną
anulowane.
7. Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się w Platformie Zakupowej sprawdzić ilość
uzyskanych Punktów oraz uzyskać dostęp do katalogu nagród oraz może złożyć zamówienie na nagrodę.
8. Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych
Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
9. Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów poprzez Platformę Zakupową Uczestnik ma również
możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych
akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego
partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.
10. Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania nagrody,
jeżeli w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie
wykorzysta tych Punktów na zamówienie nagrody.
§ 5. Nagrody

1. Przyznanie Uczestnikowi nagrody bądź nagród w Programie Lojalnościowym i określenie ich rodzaju
uzależnione jest od ilości uzyskanych przez Uczestnika punktów w trakcie Programu i prawidłowego
wykorzystania (wymiany) tych punktów w czasie.
2. Po zebraniu odpowiedniej liczby Punktów, Uczestnik otrzymuję nagrodę w postaci prawa nabycia za
1 zł brutto wybranej przez siebie rzeczy (nagrody). Prawo to jest realizowane samoczynnie, jeżeli
Uczestnik nie chce z niego korzystać winien
wyartykułować to Organizatorowi.

3. Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie
może być przeniesione na osobę trzecią.
4. Obowiązująca i aktualna lista nagród z przypisaną im wartością punktową znajduje się w
module „Nagrody”
5. W czasie trwania Programu Lojalnościowego wskazane w katalogu nagród, nagrody mogą być
zastępowane przez Organizatora, wedle jego wyboru, innymi nagrodami o zbliżonych parametrach
technicznych.
6. W przypadku zamówienia przez Uczestnika nagrody, której nakład został wyczerpany, zostanie on
poproszony o wybór innej nagrody.
7. Stan ilości punktów uzyskanych przez Uczestnika jest umniejszany o wartość punktową zamówionych
przez niego nagród.
8. Nagrody dostarczane są na adres korespondencyjny podany przez Uczestnika na potrzeby dostawy
Produktów zamawianych przez Platformę Zakupową. W przypadku dwukrotnego bezskutecznego awizo,
gdy nagroda nie zostanie odebrana lub nieprawidłowy adres uniemożliwia jej skuteczne
dostarczenie, wraca ona do Organizatora. W takim przypadku kolejna wysyłka następuje po
uzgodnieniu z Uczestnikiem i na jego koszt. Jeśli Uczestnik odmówi przyjęcia przesyłki, Punkty nie
wracają na jego konto.
9. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagród ani prawo do
żądania ich ekwiwalentu pieniężnego.
10. Uczestnik nie ma możliwości zmiany zamówionej nagrody po przyjęciu jej zamówienia do realizacji
oraz nie ma prawa oddania dostarczonej nagrody, jeśli jest ona zgodna z zamówieniem.

§ 6. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie
danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych
mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail biuro@ceo-shop.pl
5. Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z
CEO-SHOP Agnieszka Jasiowicz obsługujących systemy informatyczne.
6. Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
7. Przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres
biuro@ceo-shop.pl cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas
Państwa danych osobowych.

8. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania
zautomatyzowanych decyzji.

§ 7. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego

Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie
Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ceo-shop.pl lub też pisemnie na adres
Organizatora (CEO-SHOP Agnieszka Jasionowicz, ul. Różana 1/5 86-010 Koronowo). Rezygnacja następuje
ze skutkiem natychmiastowym.

§ 8. Postępowanie reklamacyjne

1. Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres
Organizatora (CEO-SHOP Agnieszka Jasionowicz, ul. Różana 1/5 86-010 Koronowo) lub pocztą
elektroniczną na adres e-mail: biuro@lceo-shop.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
3. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację
listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
4. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa
Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

§ 9. Postanowienia końcowe

1. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z
Regulaminem.
2. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią
promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której
stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z
późn. zm.).
3. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym –
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

 

Skontaktuj się z nami
Promocje
JA Solar 505 Wp czarna rama
JA Solar 505 Wp czarna rama

460,00 zł

Cena regularna: 516,00 zł

Najniższa cena: 450,00 zł
szt.
JA Solar 465 Wp czarna rama
JA Solar 465 Wp czarna rama

400,00 zł

Cena regularna: 710,00 zł

Najniższa cena: 400,00 zł
szt.
JA Solar 415 Wp czarna rama
JA Solar 415 Wp czarna rama

380,00 zł

Cena regularna: 510,00 zł

Najniższa cena: 380,00 zł
szt.
AE SOLAR  AE400 MD-108 czarna rama
AE SOLAR AE400 MD-108 czarna rama

350,00 zł

Cena regularna: 550,00 zł

Najniższa cena: 350,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl